.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معترضان، جاده آمل به بابل را مسدود کردند

 به دلیل تجمع اهالی تعدادی از روستاهای در بخش دابودشت شهرستان آمل، راه مواصلاتی شهرستان آمل به بابل دو ساعت مسدود شد.

مردم روستاهای اسپیاربن و سالار محله و یکی دو روستای اطراف به دلیل اعتراض به عدم تعهد اداره کل راه و شهرسازی مازندران در ایجاد یک دوربرگردان در این مسیر حدود دو ساعت جاده آمل به بابل را مسدود کردند.

در این اعتراض که گفته می‌شود با آتش زدن چندین تخته فرش و چوب‌آلات صورت گرفته، اهالی اعتراض خود را به عمل نکردن اداره کل راه و شهرسازی مازندران به تعهدات خود اعلام کردند.

این تجمع که هم اکنون پایان یافته است از حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و بخشدار بخش دابودشت پایان یافت.

بخشدار دابودشت درباره این تجمع به فارس گفت: دوربرگردان محور آمل بابل در حوالی روستای اسپیاربن از ۱۸ ماه پیش توسط اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده است که از این طریق روستاهای اسپیاربن، سالارمحله و هندوکلا می‌توانستند تردد کنند.

جعفر آذرطوس بیان کرد: پیمانکار این طرح تعریض دو سمت این دوربرگردان را انجام داده است و آسفالت ضلع جنوبی آن نیز به پایان رسیده است و ضلع شمالی آن نیز تا ۸۰ درصد آسفالت شده است.

وی افزود: برای تکمیل دوربرگردان، ایجاد گردون و آسفالت حاشیه وسط پیمانکار در انتظار اعتبار است تا بتوانند آن را به انجام برساند.

این مسئول یادآور شد: مردم این منطقه برای تردد و رسیدن به مرکز شهر آمل باید حدود چهار کیلومتر مسیر زیرگذر رشکلا تا دوربرگردان شهر دابودشت را طی کنند که در این زمینه مردم معتقدند اگر حادثه رخ دهد و یا اینکه اهالی نیاز به دسترسی سریع به شهر داشته باشند این فاصله زمانی زیاد است.

وی گفت: این تاخیر در دسترسی آتش‌نشانی و نیروهای امدادی به این منطقه موجب اعتراض اهالی شده است.

بخشدار دابودشت با اشاره به اینکه بخشداری، دهیاران و شوراهای این منطقه پیگیر این خواسته اهالی بودند، تصریح کرد: پیمانکار از اداره کل راه و شهرسازی طلبکار است و عنوان می‌کند که اگر اعتبار تامین شود می‌تواند طرح را به انجام برساند.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه برای پایان دادن به این اعتراض اداره راه آمل تعهد کرد که آسفالت ضلع شمالی را به اتمام برساند، گفت: به مردم تعهد کردیم تا سه ماه آینده نسبت به راه‌اندازی این دوربرگردان اقدام کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 24 اسفند 1391
آقا لینک خرابه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.